Irene

den 7/12

Hej

Har bakat i helgen och nu ska jag försöka få plats med brödet i frysen. Det är inte det lättaste.
Sedan vill jag önska Patricia lycka till idag med skrivningen på körskolan.. Håller tummen.
Denna vecka är det två läkarbesök för min del. En på lungkliniken och en på onkologen.
Tisdag nästa vecka är det dags för nästa cellgiftsbehandling.
Jag mår bra men eftermiddagarna är jag ganska så trött. Har lite svårt att sova när tankarna kommer smygande på nätterna.
Tack Tina för allt peptalk det muntrar upp mig. Hoppas att du blir av med gipset.
Kram Irene

Kommentarer
Postat av: ninni

Du är duktig som orkar hålla på, jag tycker det är jobbigt och jag gör inte ens hälften av vad du gör, heja irene

2009-12-09 @ 12:57:57
Postat av: Anonym

Hörde att det hade gått bra för Patricia kul.Hoppas allt är bra med dig. Kram Gittan

2009-12-11 @ 18:07:04
Postat av: Inger

Hej Gumman det kommer att gå bra idag med venporten och cellgifterna. Hoppas att du ser detta på morgonen för jag vill uppmuntra dig att det är inte så jobbigt som du tror. Du ska se att i eftermiddag när vi ses så tycker du att det här var ingenting att oroa sig för. Lycka till idag och många kramar från Inger

2009-12-15 @ 05:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0