Irene

Den 17/11

Hej ringde  och hörde om jag måste ta svininfluensavaccin. Givetvis var det slut i Örsundsbro och Enköping. Fick höra att det fanns i Gränby Centrum imorgon. Men jag frågar mig. Är det värt att åka dit och köa bland alla Uppsalabor. Jag tvivlar starkt.
Om det skulle vara viktigt att ta vaccinationen på grund av cellgifterna så borde väl avd. på sjukhuset se till att jag fick denna spruta.
Det är nog bättre att lägga krut på annat än denna spruta.
Idag ska jag ta en promenad ute och försöka få lite krafter och bli pigg.
Tänkte åka till Mattias och gå ut med honom.
Kram



Kommentarer
Postat av: colette

Tycker att du gör helt rätt med att inte bry dig om sprutan,att ta en promenad gör dig piggare.

Tänker på dig

Colette

2009-11-17 @ 12:17:39
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja gå med dig men vi får ta det till helgen, eller hur. Idag när vi kommer så kanske det är så mörkt att vi endast kan sitta och mysa lite.

Kram Inger och Kerstin

2009-11-17 @ 13:58:47
Postat av: ninni

De vaccinerar i Heby Vårdcentral på fredag 20/11 10.00 - 15.00. Det är ju kö där med men du får ju komma även dit för vi är ju Uppsala län nu. Kramar tänker på dig.

Ninni

2009-11-17 @ 14:24:19
Postat av: Eleonore

Kolla med din dr och hör vad han säger ang vaccin. Är det så att du skall ta det så kan säkert Vc boka upp en tid åt dig så du slipper köa. Så gör vi på vår Vc i alla fall. Tänker mycket på dig. Stor kram Eleonore

2009-11-17 @ 18:10:40
Postat av: gittan

har nu hittat din sida jag håller tummarna för dig

2009-11-17 @ 19:08:28
Postat av: Susann

Hej jag vill bara att du ska veta en sak...tänker på dig.Att vara ute och gå är mycket skönt.... kram Susann

2009-11-17 @ 19:24:15
Postat av: Ingela

Hoppas att du fick en skön promenad med Mattias. Har massor av kramar att skicka till dig från ungarna och karln. Hoppas att du har haft en bra dag. Tänker på dig jämnt. Följer med mamsen i helgen om det är ok. Kramiz Ingela

2009-11-17 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0