Irene

Den 10 feb.

Ja nu har halva veckan gått igen. Det går fort och nu är det bara 1,5 vecka kvar av strålningen. En cellgiftsbehandling återstår.
Den får jag på måndag. Sedan följer en månad av väntan och oro innan jag vet att behandlingen har haft effekt.
Då kommer dem att ta en ny magnetröntgen och se om tumören har minskat eller är borta.
Tydligen så kan den synnas på röntgen ett bra tag innan den försvinner. Det tar ett tag för kroppen att ta hand om dem döda cellerna.
Hoppas att tumörcellerna har mått lika dåligt som jag har gjort.
Längtar efter att det ska bli läkt i min matstrupe så jag kan äta riktig mat igen.
Har lovat Kerstin att vi ska äta på Amaizing Thai då. Jag riktigt längtar dit...

Kram alla nära och kära...

Kommentarer
Postat av: gittan

Tiden går verkligen fort,följer gärna med er och äter,kramar gittan.

2010-02-11 @ 22:14:09
Postat av: ninni

Samma jag jag äter gärna med er jag också! Jag tror att tumören har mått lika dåligt som du, Kram Ninni

2010-02-12 @ 06:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0