Irene

den 25 feb 2010

Hej

Är deppig idag. Det känns för jävligt rent ut sagt. Kämpar med maten med massage, tårar och känner bara smärta då jag sväljer. Ibland gör det så ont så jag önskar att det bara slutade hux , flux.

Det är bara att bita ihop och hoppas att jag en morgon kan sätta i mig en vanlig frukost och njuta av den.
Smärtan då jag sväljer ner maten är en intensiv brännande smärta. Den fortplantar sig från bröstet och bak på ryggen. Man tappar nästan andan. Sedan sköljer man snabbt ner med vatten. Tugga för tugga.
Är helt slut efteråt.
 
Igår tillbringade jag hela dagen på akuten i Enköping.  Fick genomgå en massa blodprover och en lungröntgen.
Jag har fått strålningsinflammation på lungan. Har fått feber av det.
I förebyggande syfte ska jag äta cortison i sju veckor.
Av dem tabletterna kommer man att svälla upp....
Jag kommer mitt i allt mitt kämpande se ut som barbapapa... Precis vad som behövs för att lätta upp humöret.
Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och gå upp och sova en stund.

Vi hörs
kram alla...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men fy fan vad livet ska vara orättvist, stackars dig Irene!!!!!! Massor av kramar från mig och Emilia

2010-02-25 @ 17:06:55
Postat av: gittan

Ja det var ju verkligen otur att du skulle råka ut för en inflamation också.Hoppas du mår bättre om någon vecka.madde köpte en liten hundvalp jättesöt.många kramar gittan.

2010-02-25 @ 19:09:42
Postat av: G'

kämpa på faster! du är stark, och du kommer bli frisk no matter what!



kram kram

2010-02-26 @ 20:38:57
URL: http://justmyturn.blogg.se/
Postat av: Tina

Du får tycka synd om dig själv, vräk ur dig det brukar kännas lite bättre efteråt.

KRAM Tina

2010-02-27 @ 13:24:50
Postat av: ninni

Upp med humöret gumman du ska se att efter regn kommer solsken. Och man får tycka synd om sig själv, för du är en kämpe och jag är med dig i mina tankar

Kram Ninni

2010-03-01 @ 23:38:29
Postat av: Malin Åsberg

Hej moster! Ville bara höra hur det är med dig? Har inte hört något på ett tag. Hoppas du känner dig bättre. Tänker massor på dig.

Kramis malin

2010-03-15 @ 10:50:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/angelmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0