Irene

Den 1/1 2010

Hej

Hoppas att ni har hämtat er från nyårsfirandet. Jag har slappat och tagit det lungt hela dagen. Det har varit så skönt.
Det gläder mig mycket alla fina kommentarer jag får från er.
En del har varit i samma oro och situation som jag är i och förstår och har upplevt liknande som jag gör nu.
Det är bra att ni delar med er av er erfarenhet.
Man känner att man inte är ensam om att uppleva detta.
Vi ska nu med tillförsikt se fram och glädjas åt det nya året.
Det är mycket som kommer att hända. Både gott och ont. Som alltid...
Jag längtar efter när dem nya frökatalogerna kommer ut. Då man sitter och planerar vad man ska ha i krukorna.
En del ska man driva upp själv och då är det snart dags att sätta fröer.
Då får man lite annat att tänka på. 
När man sedan får gå på Älvsjömässan och köpa fröer och plantor. Då är det vår...
Snart.....

Kramar från mig till er alla.

Kommentarer
Postat av: gittan

Du har så rätt det är snart vår,men det är lite svårt att tro med all snö vi har fått.Har börjat året med att jobba 3 nätter puh önskar det var semester.Kramar gittan.

2010-01-03 @ 19:40:16
Postat av: annelie

Hej Irene

Nu har jag suttit och läst dina rader här på bloggen, mycket tankar och funderingar vilket är helt förståligt, livet är ibland inte det enklaste. Men du har en underbar inställning till livet vännen.

Jag änskar dej all lycka och av hela mitt hjärta hoppas jag att allt ska bli det allra bästa för dej. Jag har genom kerstin förhört mej hur du har det och på så sätt faktiskt följt din tragiska sanning. Men jag blir glad när jag läser om ditt faktiska jag. En posetiv underbar kvinna!

Vad säger man det finns inget att säga för egentligen blir ord så dumma ibland. Det kjag kan säga är att jag finns hos dej i tanken.

Vet inte om du vet det maen jag har skaffat mej en liten vovve som är helt underbar och som skänker så mycket livsglädje och sundhet. Jag kommer äntligen ut på mina promenader i det vackra glittrande snövädret. Det är så fantastiskt vackert tycker jag.

Jag vill önska deg en god fortsättning på året och hoppas det kommer att ge dej massor av posetiva upplevelser!

Stor kram annelie

2010-01-04 @ 09:00:03
Postat av: Anonym

jag önskar dig en god fortsättning på det nya året och att det ska medföra ett mycket gott År

Hälsn colette

2010-01-05 @ 08:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0