Irene

Den 20/12

Hej

Det var länge sen jag skrev nu. Har inte mått så bra. Venporten var jobbigare än jag trodde. Det har värkt i axeln och jag är illamående av cellgifterna jag får.
Nu har jag uppehåll över jul och nyår så kroppen får väl hämta sig lite.

Om fyra dagar är det julafton och jag har inte bakat, städat eller köpt julklappar. Har inte ens fått upp julgardinerna. Det får väl göra det när jag är frisk igen.

Grattis Tina läste att gipset var borta.

Tack Städab för julklappen, smart att låta oss välja vad vi ville ha. Colette ringde och bjöd mig till lunchen på måndag. Måste avböja på grund av att allt jag äter och dricker just nu bara smakar smör. Tvi!!!
Jag vill passa på att önska alla jobbarkompisar, släkt och vänner En God Jul och Gott Nytt År.

Vi hörs igen på andra sidan nyår.

Kramar från Irene

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul och gott nytt år själv kram Ninni

2009-12-20 @ 14:02:30
Postat av: annis

God Jul och Gott Nytt år. Många Kramar Annis.

2009-12-20 @ 16:11:37
Postat av: Lotta

Låter inge vidare att allt smakar smör :-( Usch stackars dig, kram kram

2009-12-20 @ 16:20:29
Postat av: katarina

God Jul och gott nytt år många kramar katarina W

2009-12-20 @ 16:26:29
Postat av: Tina

God jul och gott nytt år, hoppas du får må bra över jul.

KRAM

2009-12-20 @ 20:28:09
Postat av: eva lundell

Hej Irene

God jul o gott nytt år.

Stå på dej o försök att se framåt,håret växer ut

på nytt, dagarna blir längre o DU ta tillvara alla dagar på bästa sätt.

Har tänkt på dej, ofta men varit litet rädd för att skriva, vi känner inte varann så mycket, men har hört från Inger hur du mår,men kämpa på

det kommer att gå bra till slut.

kramar Eva

2009-12-21 @ 16:01:52
Postat av: Susanne

Hej!

Vill bara önska dig en God Jul och Ett Gott Nytt År tillbaka.

Hoppas att den blir bra för dig! och att du får må bra.....Tänker på dig, ska du veta. Kram

2009-12-21 @ 21:02:23
Postat av: gittan

hoppas du mår bättre nu god jul och gott nytt år.kram gittan

2009-12-22 @ 09:52:03
Postat av: Veronica

God jul och gott nytt år.

Kram Veronica

2009-12-22 @ 19:58:57
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0