irene

den 2/12

Idag har jag och Olle varit till Uppsala för att prova ut en peruk till mig.  Jag ska hämta den på måndag. Det är bra då behöver jag inte vara utan hår i julhelgen. Fin frisyr utan en massa styling får jag på köpet.
Det syns inte att det är en peruk.
Frissan sa att eftersom jag har så tjockt hår så kommer det tillbaka fort. Det låter bra.
Har fått svar på blodproverna jag tog igår.
Dem var bara bra. Skönt.
Har varit till Enköpings Lasarett och tagit  ultraljud på buken. Jag har inte gallsten iallafall.
Jag får mera svar på ultraljudet imorgon.
Skönt att det äntligen har blivit kallare för nu är det ljusare ute. Det känns inte lika mörkt och hopplöst då.
Jag ska börja baka lite lussebröd här hemma. Det kan vara skönt att göra något annat än att bara besöka sjukhus.
Det blir mycket besökstider att hålla reda på.
Nästa besök är på 0nkologen och få information om strålningen. Det blir den 10 dec. och den 15 dec ska jag operera in en venport  ovanför höger bröst som ska användas vid cellgifterna samma dag.
Hoppas att det går lika smidigt som det har gjort den här gången.
Kram Irene

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! ´Vad blev det för frisyr då?

Hur fort tappar man håret? Har det redan börjat? Kram kram

2009-12-02 @ 19:23:33
Postat av: ninni

Skönt att du mår hyfsat bra så att du till och med orkar baka lussebullar. Passa på att vara ute när vädret är fint det har varit så mörkt nu att det kan va skönt med lite ljus. Kramar Ninni

2009-12-02 @ 22:41:13
Postat av: Tina

Tänk på att det finns folk som RAKAR sig för att va skalliga och tuffa, det behöver inte du. Passa på att va tuff, tuffare än du är för det vet jag att du är.Det måste man va i ditt läge ( men ta inte fram basebollträt) Kan nästan känna lukten av lussekatter :)mums.

KRAM

2009-12-03 @ 10:38:28
Postat av: Inger

Var och dansade idag det var roligt. I morgon skall jag och hjälpa Eleonore att flytta, så vi får väll synnas på söndag förmiddag. Den här veckan har varit rörig. Janne har också opererat munnen. Jag kommer och smakar på dina lussekatter till fikat. För jag vet att du är en tusan till att baka goda bullar. Kram på dig

2009-12-03 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0