Irene

Hej

Den 4/11 var jag på akuten i Enköping och fick veta att jag hade lunginflammation. jag började äta sulfa för att bota denna inflammation.
När en vecka hade gått märkte jag att det inte var läge att börja arbeta. Jag hade ingen ork. Besökte husläkaren som skickade remiss till akuten i Enköping igen. Blev kvar över natten och det togs en massa prover. Morgonen den 12/11 fick jag ta kontraströntgen.
Då upptäcktes en tumör på min högra lunga.
På måndag ska jag till Ackis och dem går ner med en kamera och tittar på den och tar prover. Det kommer sedan svar på vilken variant av tumör det är.
Detta är vad jag vet idag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej fy vad otäckt, hoppas på de bästa. KRAM

2009-11-15 @ 12:19:50
Postat av: malin åsberg

Hej söt-moster! Blir så ledsen att höra vad som hänt dig :-( Jag tror att det är en bra idé att skaffa bloggen för att som du skriver, skriva av dig. Det var en enorm tröst för mig då Jonathan blev sjuk. Tänker på dig och älskar dig! Håller mina tummar. Hälsa barnen från mig också.

Många kramar Malin

2009-11-15 @ 13:20:17
Postat av: colette

Jag önskar dig lycka till idag då du ska till ackis

// colette

2009-11-16 @ 08:31:13
Postat av: katarina wedberg

Hej tänker på dig.hoppas allt blir bra kram katarina

2009-11-16 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0