Irene

Den 30/11

Hej

Jag har inte skrivit något på hela helgen. Har varit trött och vilat mycket. Vill hämta krafter till nästa cellgift som ska ges den 15 dec.
Det är oxå skönt att inte tänka på cancer ständigt och jämt.
Är ledsen att det går ut över anhöriga som får den betungade uppgiften att svara oroliga vänner om min sjukdomsbild.
Jag kan och andra sidan tycka att det besväret är av lindrig art.
Alla som är intresserade av min hälsa är välkommna att maila eller ringa till mig.
Jag mår utmärkt och jag ska svara på mail så gott jag kan.
Ni ska veta att jag helst av allt skulle vilja vara frisk och jobba som vanligt.
Den dagen kommer om jag kämpar hårt och det håller jag på med som bäst.
Hoppas på förståelse om jag inte orkar skriva i bloggen varje dag.
Kram alla vänner och ha det trevligt i julstöket.

Kram Irene

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att du inte orkar skriva varje dag det förstår vi.Jättebra att du inte tänker på sjukdommen jämnt,ha det så bra håller tummarna för att allt ska bli bra.Kram gittan

2009-11-30 @ 12:08:00
Postat av: Tina

Hej bry dig inte om vad andra tycker, tänk på dig själv och ta hand om DIG inte alla andra.

KRAM på dig

Tina

2009-11-30 @ 15:39:15
Postat av: ninni

Jag tycker du ska göra vad du känner för om du inte orkar prata med alla så ska du inte behöva göra det du vet ju att vi finns här ifall du skulle behöva prata.



Kramar Ninni

2009-11-30 @ 15:41:35
Postat av: Veronica

Hoppas du hade en mysig 1:a advent.

Kram Veronica

2009-11-30 @ 21:54:24
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0