Irene

Den 16/11

Hej

Jag har kommit från Ackis nu. Bronkoskopin var jobbig. Man hostade och tyckte inte man fick tillräckligt med luft.Hemskt. Efter undersökningen fich jag vila på en säng. Läkaren kom in och berättade om sjukdomsbilden Jag ska börja äta vitamintabletter och förbereda kroppen för cellgifter. Läkaren har ju inte fått svar på provet ännu. Men han sa att tumören betedde sig som en aggresiv
Jag som hoppades att det skulle vara en snäll. Nu är det bara att hålla tummarna och ta lite av Olles sisu...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du kan få lite sisu av mej också. Kramar Ninni

2009-11-16 @ 19:18:29
Postat av: Veronica

Skickar en stor kram från mig!!!

Det kommer säkert gå bra ska du se.

Tänker på dig/Veronica

2009-11-16 @ 19:31:30
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Lotta

Usch vad tråkigt att höra att det verkade vara en aggressiv tumör :-(

Massa kramar från mig och Emilia

2009-11-16 @ 21:28:15
Postat av: Anonym

Ja är det bara så att du behöver lite sisu så kan vi i hela familjen frambringa en hel massa. Vi har även en massa tummar att hålla. Vi finns ju alla till för dig när du behöver oss och lite djävlar anamma. Love you och kram Inger

2009-11-16 @ 22:26:10
Postat av: minna hyyrynen

skickar även jag all min sisu till dej och stora kramen

2009-11-17 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0