Irene

Den 23/11

Hej

Har varit på sjukhuset och träffat min läkare. Han sa att jag hade en icke småcellig tumör i höger lunga.
Samt en växt i lymfkörtlarna i mitten av bröstet. Dem ligger så centralt att det inte går att operera bort.
Min behandling kommer att bestå av cellgifter och strålning.
Cellgiftsbehandlingen börjar imorgon kl:11.00.
Den tar ett par timmar, sedan får jag vänta på nästa behandling till veckan efter. Därefter är det uppehåll en vecka och därefter 2ggr till.
Sedan kommer strålningen.
Som jag har räknat ut så kommer den att börja i Januari och pågå en längre tid.
Läkaren sa att dem två första åren kommer att visa hur det kommer att gå.
Lång väntan innan man vet något alltså.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge heter det ju.

Måste gå i säng det blir en lång dag imorgon.

Vi hörs kram alla...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till imorgon. Tänker på dig massor. Älskar dig massor. Kram

2009-11-23 @ 22:12:16
Postat av: ninni

Jag kommer att tänka och vara med dej hela dagen.

Kramar Ninni

2009-11-23 @ 23:28:15
Postat av: Gabriella

Du kommer klara det här och bli helt frisk! du är en stark person, och även fast det är jobbigt så finns det många som stöttar dig, allt kommer gå super.

Kram

2009-11-24 @ 01:32:29
URL: http://justmyturn.blogg.se/
Postat av: Inger

Puss på dig gumman håller tummarna för dig att det skall gå bra idag. Ta fram ditt och Olles sisu nu. Love you. Kommer över till dig i morgonkväll

2009-11-24 @ 06:55:58
Postat av: Anonym

Lycka till idag kommer säkert att gå jättebra.Kram gittan

2009-11-24 @ 07:12:27
Postat av: gittan

Lycka till idag kommer säkert att gå jättebra.Kramar Gittan

2009-11-24 @ 07:17:43
Postat av: malin åsberg

Hej gumman! Tänker på dig och försöker sända över lite styrka. Det kommer bli en tuff tid framöver men det kommer att fixa sig! Du får ta en dag i taget! Finns här!

Kramis Malin

2009-11-24 @ 09:15:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/angelmamma
Postat av: Veronica

Lycka till idag!!!

Tänker på dig.

Stor kram/Veronica

2009-11-24 @ 09:20:52
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: colette

jag vet att det blir tufft, men du fixar det för du har jävlaranama i dig.

tänker på dig

2009-11-24 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0