Irene

Den 24/11

Det är konstigt, nu har jag varit och tagit den första cellgiftsbehandlingen. Man föreställer sig att det ska ske dramatiskt och man ska må " piss ".
När jag kommer in på rummet så sitter två patienter med sina droppställningar och läser.
Allt ser så rofyllt ut. Nu har vi blivit utökade till tre.
Jag ligger och lyssnar på en ljudbok som jag tog med.
Hade räknat med att det skulle bli långtråkigt.

Jag insåg ganska snart att det inte fanns någon tid att lyssna på min bok.
En kvinna som hade jobbat som husfru på ett hotell i Uppsala ville väldigt gärna prata.
Tiden gick fort och det var snart dax att åka hem.
Vi kommer säkert att träffas nästa gång igen.
Personalen är underbara och tiden rinner faktiskt iväg riktigt fort.

Jag mår fortfarande ok och hoppas att det ska fortgå.
Skönt att det har börjat min kamp att bli av med tumören.

Kram alla nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Inger

Det var så skönt när jag kom och hämtade dig för du stod i trapphallen och skulle ringa mig precis, vi blev lika överaskade båda två. Vi gick sedan ner och tog en fika innan vi åkte hem. Vi syns i morgon Kram Inger

2009-11-24 @ 19:31:05
Postat av: Annika Boberg

Vad skönt!!! Gick och tänkte på dig på jobbet idag;-)

Stor kram

2009-11-24 @ 19:31:54
Postat av: gittan

Vad bra att du inte mått illa och vilken flax att du hamnade bredvid en pratsjuk dam tiden går ju somsagt fortare då.Kram gittan

2009-11-24 @ 20:00:08
Postat av: Anita Ellström

Det är skönt att du mår bra, alla vi tänker på dig. Kramar ninni med familj.

2009-11-24 @ 22:39:40
Postat av: Gabi

Skönt att höra att det gick bra första gången, tänker på dej och håller alla tummar för att allt går åt rätt håll, och det är jag säker på att det gör. Kram /Gabi

2009-11-24 @ 22:52:07
Postat av: colette

Vad skönt att det gick så bra, alla är trevliga på onkologen tack o lov för det

2009-11-25 @ 12:49:05
Postat av: Tina

Skönt att du mår bra, du kommer fixa det där galant :)

KRAM

2009-11-25 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0