irene

Den 2/2 2010

Hej

Det blir tuffare och tuffare att få i sig mat. Det brinner som eld i matstrupen för varje tugga som ska ner.
Det är min fjärde strålningsvecka. Har två och en halv vecka kvar.
Vet ej hur detta ska sluta. Jag ser inte ljust på det som är kvar.
Jag är på strålningen varje förmiddag och på måndagar har jag cellgifter oxå. Då är jag på Ackis hela dagen.
Gia du är välkommen att fika hos mig när du vill. Det är bara att slå mig en signal för att höra om jag är hemma. Det skulle vara kul att se dig.
Hoppas att du har det  bra Veronica hoppas att du trivs på det nya jobbet.
Jag ska få städhjälp imorgon. Det är skönt att få nystädat. Det blir lite si och så med det just nu.
Ironiskt när man är städare själv, men krafterna går åt till annat just nu.
Kram till er alla och tack för att ni hör av er.
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: ninni

Jag tycker du ska helt jobba på att bli frisk så kan andra sköta städningen. Du ska inte behöva städa också

Kram Ninni

2010-02-04 @ 21:36:18
Postat av: Lotta

Stor kram till dig Irene!!!!!

2010-02-10 @ 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0